οι παραμάνες είναι από τον κεφαλόδεσμο φαγιούμ |
tech rehearsal |
tech rehearsal in Kerameikos |
Θερμά ευχαριστώ τον κ. Πέτρου
Δικό μου υστερόγραφο-παράκληση ευγενής στον άγνωστο με τον τεράστιο φακο παπαρατσι που τραβούσε επαγγελματικά χωρις φλας καθ 'ολην την διάρκειαν της παράστασής μου χωρίς να έχει πάρει άδεια ουδενός κι ύστερα εξηφανίσθη προτού προλάβω να επιστρέψω από το καμαρίνι-ξυλαποθήκη του μουσείου και να του δώσω γνωριμία, έστω και με μεταχρονολογημένη αβρότητα να μου δώσει την λεία για τον ίδιο ή/και όσους τον απέστειλαν λάθρα - σε κάθε περίπτωση τα αυτονόητα κι εδώ (καμμιά διακίνηση ή αναπαραγωγή υλικού από την παράσταση χωρίς άδεια της δημιουργού).
και παρότι καμμια εφημερίδα δεν δημοσίευσε την είδηση για την παράσταση αν και την έστειλα παντού τρισάκις, παρότι φίλοι ηθοποιοί που ήρθαν μου είπαν πως το αθηνόραμα με 2000 ευρώ σε βάζει στα top must see και με συνέντευξη πακέτο..., παρότι δεν υπήρχε αιγίδα δήμου γαι την διαφήμιση όπως στην Ρόδο την καλλίστη για την προβολή της παράστασης, παρότι το θεατρικό σκηνικό είναι πιο νεποτιστικό και συμπλεγματικό και από το πολιτικό, ευχαριστώ απο καρδιάς την εφορεία αρχαιοτήτων Αθηνών για την φιλοξενία στον αρχαίο Κεραμεικό και όλους του αρχαιολόγους που αγκαλιάζουν αυτήν την θεατρική περιπάτηση, ευχαριστώ τους απίθανους συνεργάτες μου φωτός και ήχου, όσους φίλους και θεατές και μετανάστες και περαστικούς κάθισαν σιωπηλοί σε μια μοναδική εμπράγματη βραδιά με φεγγάρι κάθυγρη όχι από βροχή με αέρα και σιωπή αρχαική και ευχαριστώ για το δώρο ακόμη και από φίλους αθήνησι θεατών μου στην Ρόδο που ήρθαν και μου μήνυσαν ότι έφυγαν εκ-στατικοί από τον άθλο της Ιφιγένειας και της ηθοποιού που χάρισε το κείμενο σε όλους ανεξαιρέτως και στον ορυμαγδό τις φωνασκίες τα σπασμένα γυαλιά από τις μπύρες την διάχυτη μπούφα των 50 περίπου συγκεντρωμένων ελληνοπαίδων της περιοχής που εφάνησαν ωσεί παρόντες Αχαιοί (είναι μια λύπη σαν προαιώνια αυτών των παιδιών η (αυτο) εγκατάλειψη) κάποια πολλά αφέθηκαν, κι αυτό μια χαρά και τα τόσα λουλούδια-το ταξίδι ριγηλό πάντα χωρις αρχή και τέλος συνεχίζεται μ'α/έράν στα πανιά
Δικό μου υστερόγραφο-παράκληση ευγενής στον άγνωστο με τον τεράστιο φακο παπαρατσι που τραβούσε επαγγελματικά χωρις φλας καθ 'ολην την διάρκειαν της παράστασής μου χωρίς να έχει πάρει άδεια ουδενός κι ύστερα εξηφανίσθη προτού προλάβω να επιστρέψω από το καμαρίνι-ξυλαποθήκη του μουσείου και να του δώσω γνωριμία, έστω και με μεταχρονολογημένη αβρότητα να μου δώσει την λεία για τον ίδιο ή/και όσους τον απέστειλαν λάθρα - σε κάθε περίπτωση τα αυτονόητα κι εδώ (καμμιά διακίνηση ή αναπαραγωγή υλικού από την παράσταση χωρίς άδεια της δημιουργού).
και παρότι καμμια εφημερίδα δεν δημοσίευσε την είδηση για την παράσταση αν και την έστειλα παντού τρισάκις, παρότι φίλοι ηθοποιοί που ήρθαν μου είπαν πως το αθηνόραμα με 2000 ευρώ σε βάζει στα top must see και με συνέντευξη πακέτο..., παρότι δεν υπήρχε αιγίδα δήμου γαι την διαφήμιση όπως στην Ρόδο την καλλίστη για την προβολή της παράστασης, παρότι το θεατρικό σκηνικό είναι πιο νεποτιστικό και συμπλεγματικό και από το πολιτικό, ευχαριστώ απο καρδιάς την εφορεία αρχαιοτήτων Αθηνών για την φιλοξενία στον αρχαίο Κεραμεικό και όλους του αρχαιολόγους που αγκαλιάζουν αυτήν την θεατρική περιπάτηση, ευχαριστώ τους απίθανους συνεργάτες μου φωτός και ήχου, όσους φίλους και θεατές και μετανάστες και περαστικούς κάθισαν σιωπηλοί σε μια μοναδική εμπράγματη βραδιά με φεγγάρι κάθυγρη όχι από βροχή με αέρα και σιωπή αρχαική και ευχαριστώ για το δώρο ακόμη και από φίλους αθήνησι θεατών μου στην Ρόδο που ήρθαν και μου μήνυσαν ότι έφυγαν εκ-στατικοί από τον άθλο της Ιφιγένειας και της ηθοποιού που χάρισε το κείμενο σε όλους ανεξαιρέτως και στον ορυμαγδό τις φωνασκίες τα σπασμένα γυαλιά από τις μπύρες την διάχυτη μπούφα των 50 περίπου συγκεντρωμένων ελληνοπαίδων της περιοχής που εφάνησαν ωσεί παρόντες Αχαιοί (είναι μια λύπη σαν προαιώνια αυτών των παιδιών η (αυτο) εγκατάλειψη) κάποια πολλά αφέθηκαν, κι αυτό μια χαρά και τα τόσα λουλούδια-το ταξίδι ριγηλό πάντα χωρις αρχή και τέλος συνεχίζεται μ'α/έράν στα πανιά
No comments:
Post a Comment